1T9A0384.jpg

המדריך למצטרף 

TRIHARD

מה תמצאו במדריך

טריהארד הינה קבוצה הטרוגנית המונה עשרות חברים ברמות שונות החל ממתאמנים מתחילים ועד לאלופי הארץ במרחקים שונים...
בכדי שכל אחד יוכל להפיק את את המירב מהאימונים הקבוצתיים ותוכנית האימונים השנתית חשוב שתדעו איך לעבוד נכון עם הכלים הזמינים לכם בכדי להצליח ולהתקדם לקראת המטרות שלכם.


שימוש נכון וביצוע נכון של האימונים יבטיחו את ההתקדמות האישית שלכם ובמקביל יעזרו לשמירת הבטיחות של החברים שלכם באימון.


המידעון נכתב בשבילכם ולמענכם, אנא הקדישו את הזמן הנדרש לקרוא אותו בעיון ותרגישו חופשי להעלות שאלות מול הצוות המקצועי לאחר קריאת התוכן.

אימוני קבוצה

מיקום מפגש האימונים
המפגש תמיד מתקיים באותו המקום אלא אם צוין אחרת בדף הפייסבוק הסגור תחת הודעה ספציפית.


שעת תחילת האימון הקבוצתי

שעות תחילת האימונים הינן קבועות, בשעון חורף ייתכנו שינויים שהודעה מסודרת תצא עליהם מבעוד מועד בקבוצת הווצאפ


משך האימון הקבוצתי
- אימוני אמצע השבוע אורכם בדר״כ 60-120 דקות, תלוי בשלב בעונה.
- אימוני סוף השבוע אורכם בדר״כ 3-4.5 שעות, תלוי בשלב בעונה.


שינויים וביטולים של אימוני קבוצתיים
- אימוני ים, ערב לפני תתקבל הודעה בקבוצת הפייסבוק על קיום או אי קיום האימון.
- כל שינוי או ביטול אימון יעודכן בקבוצת הפייסבוק הסגורה בלבד.
- אנחנו לא נוטים לבטל אימונים מלבד מבמקרי תנאי מזג אוויר קיצוני או במקרה חריג שלא מאפשר קיום אימון.
- כל ביטול אימון יתפרסם בדף הפייסבוק כארבעים דקות לפני תחילת האימון ואחרי שוידאנו שאכן לא ניתן לקיים
אימון תחת התנאים הנתונים.
- במקרה של ביטול אימון יתפרסם אימון חלופי הכולל הנחיות לביצוע.


הגעה לאימון והתארגנות 
יש להגיע כמה דקות לפני כל אימון ולארגן את הציוד בין אם זה אופניים, מיקום בקבוקי שתייה לריצה או החלפת
ביגוד לשחייה, בשעת האימון המצויינת יתחיל תדריך מסודר, כל מתאמן חייב להיות נוכח בזמן התדריך ולהיות קשוב לדגשים בטיחותיים ומקצועיים.


הכרת תוכנית האימונים הקבוצתית
כל מתאמן בקבוצה חשוף לתוכנית אימונים מפורטת וניתן להשלים עצמאית אימונים שפספסת. תוכנית האימונים
החודשית מעודכנת עפ״י מטרות הקבוצה כמו התוכנית נמצאת באפליקציית TRAINING PEAKS
בנוסף
מצ"ב המדריך עם נספחים המסבירים את שיטת העבודה של הקבוצה, עצימויות, טסטים, והנחיות לקריאת
התוכנית, באחריות כל מתאמן להכיר את שיטת העבודה בכדי למצות את תוכנית האימונים במלואה.


ניתן לפנות לצוות המקצועי ולהתייעץ על כל שאלה בנושא תוכנית האימונים והעבודה איתה.

ביגוד קבוצה וביטוחים

ביגוד קבוצה

ישנה חשיבות אדירה לנראות הקבוצה ולכן אנו שמים דגש על ביגוד אחיד באימוני הקבוצה ובאירועים בהם אנו
משתתפים כקבוצה. באימוני שלישי ושבת חובה להגיע עם חולצת קבוצה.
לנראות אחידה יש כח אדיר והיא יוצרת גאוות יחידה פנימית, מקנה בטיחות לרוכבים וכח קבוצתי מול נותני שירותים.
לאחר נסיונות ובדיקות רבות, אנו משתמשים בביגוד של חברת GOBIK הספרדית המוזמן באופן אישי מול חנות
Ride2TheEdge בניהולו של דוד אבקסיס, בחנות ניתן למצוא מגוון פרטי לבוש כמו חליפות טריאתלון, ביגוד רכיבה
וריצה, ביגוד חורף, טייצים ובעצם כל מה שרק תרצו!


בכל שאלה בנושא ביגוד ניתן לפנות ישירות לדודי והוא ישמח לסייע: 050-888-1996.
לרכישה של ביגוד רכיבה


כתובת החנות
רחוב סשה ארגוב 15 תל אביב

ביטוחים ואישורים

1. כל מתאמן שרוצה לקחת חלק באימונים חייב להיבדק ע״י רופא ספורט ולהעביר לצוות בדיקה ארגומטרית בתוקף.
2. ספורטאי שאינו חש בטוב במהלך האימון או שחש כאבים חייב ליידע את הצוות המקצועי הנוכח באימון.
3. כל ספורטאי מחוייב בביטוח תאונות אישיות שנתי בתוקף לכל תקופת הפעילות עפ״י חוק הספורט.
4. לנרשמים לאיגוד הטריאתלון יש לשלוח מייל ל- isrtrioffice@gmail.com ולבקש להשתייך לקבוצת .TRIHARD
5. ברישום למירוצים/ תחרויות איגוד ישראמן וכו׳.. יש להירשם תחת TRIHARD

התנהלות המתאמן באימונים

אימוני רכיבה

יש להגיע כמה דקות לפני תחילתו של כל אימון בכדי שישאר זמן להתארגנות לקראת תחילת האימון
ובמידת הצורך להחליף כמה מילים עם המאמן.


באופן זה תוכלו להתחיל את האימון באופן רגוע יותר ולהפיק ממנו את המיטב.
אימוני הרכיבה, מהנים ככל שיהיו, טומנים בחובם סיכונים בטיחותיים רבים שכולנו יודעים ומסכימים לקחת.


חשוב ביותר למזער סיכונים אלה למינימום האפשרי ולהקפיד על הכללים הבאים:
1. בטרם הגעתכם לאימון, חשוב לוודא את תקינות האופניים, תקינות הצמיגים, לחץ אוויר בגלגלים ותקינות המעצורים.
אופניים שלא נבדקו כאמור עלולים לסכן אתכם ואת החברים שרוכבים אתכם באימון.
2. שעת האימון הקבועה בתכנית ובהודעות הינה שעת תדריך האימון. חשוב מאוד להגיע לתדריך בזמן.
במהלך התדריך יינתנו דגשים לרכיבה, יפורט מסלול הרכיבה, יוגדרו נקודות עצירה ונקודות חזרה
וימסרו מספרי הטלפון של רכבי הליווי.
3. במהלך הרכיבה, חובה להישמע להנחיות המאמן.
4. השימוש בטלפון מסוכן ואסור, כמוהו גם השימוש באוזניות.
5. הרכיבה על האירובר בפלטון אסורה. חשוב להיות ערני במהלך רכיבה ולהקפיד על סימונים.
6. לרכיבות שבת חשוב מאוד להגיע עם ביגוד הקבוצה הן מבחינת נראות הקבוצה והן בכדי להקל על רכב הליווי.
7. מים ומזון לרכיבה הם הכרחיים עפ"י היקף הרכיבה המתוכנן.
כמו כן, חובה להגיע לאימוני הרכיבה עם ציוד לתיקון פנצ'רים על האופניים )בתיק אוכף או עליך( –
פנימיות/צמיגים חלופיים, כפות לחילוץ הצמיג, משאבה או בלוני ניפוח.
8. אם עזבתם אימון במהלכו, בטרם הסתיים, אנא הודיעו זאת למאמן, אין לעזוב אימון על דעת עצמך מבלי להודיע.
9. אם בשל תקלה כזאת או אחרת התנתקתם משאר רוכבי הפלטון יש להמתין לפלטון הבא או
לרכב הליווי כדי שזה יקפיץ אתכם לדבוקה. אין לרכב לבד מבלי שהדבר הוגדר על ידי מאמני הקבוצה.
10 . במקרים מסויימים, בהם יחליט הצוות כי רכיבתו של חבר מסכנת את עצמו ואת הרוכבים לידו,
יתבקש החבר לקיים אימון/ני רכיבה אישי/ים על מנת לשפר את טכניקת הרכיבה שלו ולהגביר את הבטיחות.
11 . לא משליכים עטיפות של ג׳לים ואוכל לצידי הדרך ולא משאירים בשטח פנימיות ובלוני co2 ,יש לקחת את האשפה איתכם ולזרוק בסוף האימון או להעלות אותה על רכב הליווי.

חברים חדשים:
1. ניתן להגיע לאימון שבת רק לאחר השתתפות באימון רכיבה באמצע השבוע וקבלת אישור מאמן לכך.
2. לפני הגעה בשבת יש להתייעץ עם הצוות המקצועי ולקבל שיבוץ לפלטון המתאים.
3. ללא יוצא מן הכלל, המשתתף לראשונה באימון רכיבה כלשהו של הקבוצה, ירכב בסוף הפלטון, זאת על מנת שיוכל
להכיר ולהתרגל לאופי הרכיבה בקבוצה בין אם הוא רוכב מנוסה או מתחיל כאחד.


ציוד לאימון רכיבה:
- אופניים תקינים.
- ג’לים/חטיפים או כל מקור אנרגיה אחר.
- ערכה לתיקון פנצ׳רים - 2 פנימיות, 2 בלוני C02 , נוקר, כפות.
- קסדה.
- נעלי רכיבה.
- נייד עם סוללה מלאה - לשימוש במקרי חירום בלבד.
- בקבוקי שתיה מלאים.
- ביגוד חם - ברכיבות בחודשי החורף.

אימוני שחייה

1. יש להגיע לאימון בזמן בכדי להספיק לעשות חימום קבוצתי לפני תחילת האימון.
2. את האימון הקבוצתי כותב מאמן השחיה שלנו ערן גרומי והאימון כפוף לתוכנית האימונים החודשית שלנו.
3. השחיה מתבצעת בחלוקה למסלולים לפי רמות - ניתן ורצוי להתייעץ עם הצוות המקצועי על
בחירת/מעבר למסלול אחר.
4. בתוך כל מסלול השחיינים יכבדו את שותפיהם למסלול ויאפשרו להם לבצע את האימון באופן איכותי, אנא שמרו
על חבריכם למסלול בעת עקיפות והשאירו קיר פנוי לקיפר.


ציוד לאימון שחיה:
- משקפת
- כובע ים
- סנפירים
- פולי וכפות
- מגבת למקלחת
- בקבוק שתיה - אופציונאלי
- חליפת שחיה - לאימוני ים בחודשי החורף
- מצוף מותן זוהר - חובה באימוני ים 

אימוני ריצה

1. יש להגיע לאימון הריצה הקבוצתי מספר דקות לפני תחילת התדריך על מנת להתארגן.
2. אימוני ריצה מתחילים עם חימום קבוצתי ואח״כ ממשיכים לריצה עפ״י הנחיו תהמאמן לפי קצבי טסט.
3. קצבי טסט )בשלושת הענפים( ניתן להעלות לדוחות האקסל שבקבוצת הפייסבוק לניתור
ומעקב התקדמות אישית.
4. רוצו עם חברים שרצים בקצב שלכם, מבטיחים שהאימון יהיה יותר מהנה!


ציוד לאימון ריצה:
- בקבוק שתיה - אופציונאלי יש מים בפארק
- ג׳ל לאימונים ארוכים
- נעלי ריצה תקינות
- חולצת קבוצה לאימוני יום שלישי
- ביגוד ארוך באימוני חורף